Annonse

Rimi er på ballen

 

Da Vålerenga-spillerne sist søndag gjorde seg klare til å møte Rosenborg på Lerkendal, var det med Rimi i ryggen, eller rettere sagt på baken.

– Rema 1000 sponser jo Rosenborg, så det ble en kamp i kampen?

– Hehe, det gjør det ikke mindre spennende, men vi er klare til kamp både på og utenfor banen, sier informasjonsrådgiver Kristina Kollerud i Ica til Handelsbladet FK.

Iølge Ica er det et strategisk valg å samarbeide med nettopp Vålerenga, blant annet fordi hele 31 av Rimis 250 butikker befinner seg i Oslo.

Ved siden av økonomisk støtte og posisjonering av nye Rimi, er Vålerenga og Ica opptatt av at samarbeidet skal gi begge parter noe ekstra. – Vi ønsker å samarbeide om flere ulike prosjekter, hvor målet er å bidra til å bedre forutsetningene for barn og unge både innenfor idrett og samfunnet generelt, opplyser informasjonsdirektør Bjørn Takle Friis.

Etter oppløftende resultater i de 13 Røde Rimi-butikkene i Oslo-området, rulles det nå ut nærmere 50 «nye»Rimi- butikker i Oslo og omegn i løpet av 2009.

 

Annonse
Annonse