Nyheter

Norgesgruppen til Llowbank

Kommunikasjonsbyrået Llowbank har fått Unil på kundelista. – Vi skal gjøre varemerker til merkevarer, sier markedsføringsdirektør Nina Brendsrud-Andersen til Kampanje.

Publisert Sist oppdatert

– Vi vil legge vi mer fokus på å bygge emosjonelle bånd til våre brukere fremover. Vi har inngått et partnerskap med nyoppstartede Llowbank, som tenker annerledes og evner å se vår hverdag fra et mer helhetlig perspektiv. Vi er ekstremt opptatt av varer ut av hylla, og med dette samarbeidet skal vi ikke bare flytte flere, vi skal bli mer skuddsikre. Vi skal gjøre varemerker til merkevarer, sier markedsføringsdirektør Nina Brendsrud-Andersen.

Unil og LlowbankK har allerede utviklet en plattform for Fersk og Ferdig som heter «Gå glipp av minst mulig»,som ble lansert under VM. Et nytt radiokonsept for Fiskemannen er på lufta i disse dager og Eldorado tok rollen som påskekrimsnacksen med et mord på Facebook i påsken, skriver Kampanje.

Powered by Labrador CMS