Nyheter

Coop Norge i europeisk emv-finale

Publisert Sist oppdatert

To ulike produkter fra Coop Norge er plukket ut til finalen i 2019-utgaven av European Private Label Awards.

Og der er det ikke hvem som helst de konkurrerer mot, men aktører som Lidl, Carrefour, Rewe, Spar, Asda, Real, Ica, Sainsbury's og mange flere.

Totalt har om lag 50 produkter sikret seg en finaleplass, fordelt på en rekke ulike kategorier. Det er få finalister i hver kategori, noe som innebærer at Coop har store muligheter for å sikre seg en pallplass.

Coop deltar med produktene «Coop Knerten Smoothie» i kategorien «alkoholfri drikke», samt med Coop GP Streetfood Salmon Teriyaki i kategorien «kjøtt og fisk».

Produktene vurderes etter innovasjonsgrad, presentasjon og smak.

Etter det Dagligvarehandelen erfarer, offentliggjøres resultatene av det som gjenre omtales som «europamesterskapet i egne merkevarer» i begynnelsen av 2019.

Powered by Labrador CMS