Nyheter

Freia til topps på omdømmekåring

Publisert Sist oppdatert

Apeland og Reputation Institutes årlige omdømmeundersøkelse viser at Freia skyver Finn.no ned fra førsteplassen på listen over landets selskaper med best omdømme.

Det var Dagens Næringsliv som meldte om nyheten først.

– Prisen er en stor inspirasjon for oss i Freia. Vi er stolt av merkevarene våre og er opptatt av å gi forbrukerne gode opplevelser som gir positive assosiasjoner. Undersøkelsen viser at vi har lyktes med å bygge tillit og gode følelser gjennom produkter som folk har et nært forhold til. Vi er spesielt fornøyd med at vi scorer høyt på innovasjonsevne. Vi har vært opptatt av å hele tiden utvikle nye produkter samtidig som vi tar vare på det kjente og kjære, uttaler adm. direktør Gro Krigsvoll i Mondelēz Norge til Dagligvarehandelen.

– Godt omdømme er ikke noe vi kan ta for gitt, men som vi jobber med hver dag for å beholde og styrke, legger hun til.

Palmeoljebruken til Freia er tydeligvis ikke så avgjørende for omdømmet som engasjementet i sosiale medier skulle tilsi.

Det er første gang på tre år at Finn ikke topper omdømmelisten.

Powered by Labrador CMS