Nyheter

Knorr rigger opp veksthus i butikk

Publisert Sist oppdatert

Knorr setter opp et ekte veksthus i utvalgte butikker for å demonstrere at selskapets supper, sauser og andre produkter fremstilles på en naturlig måte.

Kundene kan besøke veksthuset og se grønnsakene gro, se videoer om Knorrs produkter og om bøndene som produserer dem, og selvfølgelig også smake på produktene.

Publikum vil også få høre at tørkede grønnsaker er et mer bærekraftig valg, og inneholder like mye fiber, vitaminer og mineraler som kokte grønnsaker. Og ikke minst, får kundene sjansen til å vinne sitt eget lille innendørs veksthus der de kan dyrke grønnsaker hjemme.

– Dette er veldig positivt! Spesielt om det også kan være med på å inspirere barn. Jeg opplever at folk i hverdagen ofte oppsøker raske løsninger, men ser at de ønsker inspirasjon til å ta bedre og sunnere valg, sier butikksjef André Malonæs hos Meny Bryn, der veksthuset allerede har vært utstilt.

– De fleste er jo glade i god mat, men kanskje ikke alle er like flinke til å oppsøke det. En rask løsning betyr jo ikke nødvendigvis at det er usunt. Det er jo veldig i vinden med naturlige produkter, så det er bra at Knorr fokuserer på dette, sier Malonæs i en pressemelding.

Hit kommer Knorrs veksthus:

Uke 43: 24-27. oktober - Coop Obs Lillestrøm
Uke 44: 31. oktober - 3. november - Meny Ringnes Park Oslo
Uke 45: 7-10. november - Coop Obs Krokstadelva
Uke 46: 17. november - Coop Mega Storo

Powered by Labrador CMS