Nyheter

På hentepunktet hos Kundeservice kan man hente og sende pakker, samt prøve ting man har kjøpt i prøverommene. Foto: Henrik Lindal

Sandvika Storsenter får hentepunkt for netthandel

Publisert Sist oppdatert

Sandvika Storsenter utvider sitt tjenestetilbud i Kundeservice med et hentepunkt for pakker bestilt på nett, står det i en pressemelding fra Thon Eiendom.

– Hentepunktet vårt integrerer netthandel i et fysisk miljø. Kunder kan velge Kundeservice Sandvika Storsenter som utleveringssted når de handler på nett. Deretter kan de komme til senteret, parkere gratis i tre timer, hente pakken og i tillegg prøve det de har kjøpt i prøverommet hos Kundeservice. Om det ikke passer eller dersom man ikke ønsker varen likevel, så kan det sendes tilbake på samme sted. Prøv, returner eller komplementer. Enklere blir det ikke, sier senterdirektør Kathrine Ingerø.

Hentepunktet er samlokalisert med senterets Kundeservice som ligger i 1. etasje på Stortorget.

– Posten har knyttet tre postnumre opp mot hentepunktet på Sandvika Storsenter. PostNord har knyttet seks postnumre opp mot løsningen. Vi åpnet hentepunktet 11. oktober og siden da har pakkene strømmet inn, forteller Ingerø.

Gaver som kjøpes på senteret kan også sendes fra Kundeservice.

– Vi tror en del av våre kunder vil benytte seg av tilbudet vi har om å sende gaver fra kjøpesenteret. Nå nærmer julen seg og mange har venner og familie som bor andre steder i Norge eller i utlandet. Dette er en tjeneste som forenkler hverdagen for kundene i en stressende førjulstid, sier Ingerø.

Powered by Labrador CMS