Nyheter

Coca-Cola går helnorsk med kosekampanje

Publisert Sist oppdatert

Det nye året er knapt i gang før Coca-Cola ruller ut en norskutviklet kampanje. Ute i butikkene erstattes logoen på flaskeetikettene med oppfordringen «Kos deg». Og på TV-, PC- og mobilskjermer ruller en film med det samme budskapet; å dele de gylne hverdagsøyeblikkene med venner og familie, skriver selskapet i en pressemelding.

– Dette er første gang vi lanserer en bred markedskampanje som er 100 % norsk; den er både utviklet og produsert her i Norge. Med denne kampanjen vil vi hylle den urnorske kosen. Vi nordmenn er verdensmestere i å kose oss, og kampanjen minner om at Coca-Cola er en perfekt følgesvenn til hverdagskosen – uansett om den er uten sukker, eller med, sier Johanna Kosanovic, markedssjef i Coca-Cola Norge.

Coca-Cola har valgt Unge Ferrari til å stå for musikken når den nye filmen nå rulles i gang på norske skjermer.

Powered by Labrador CMS