1.jpg

God start: I frukt- og grønt-avdelingen er alle eksponeringer velfylte og ryddige.

2.jpg

På farten: I kjøleskapene helt i starten av handlerunden finner man alt man kan tenke seg av på farten-mat, og en hel vegg er satt av til mineralvann.

3.jpg

Hyggelig: Det har vært en konkurranse i butikken der vinnerne nå er kåret - noe som er annonsert på plakaten. Morsomt når butikkene lager egne aktiviteter for kundene sine.

4.jpg

Flott: Pepperkake- og julebaksteksponeringen på én ende er vanvittig godt gjennomført. Den er velfylt, stor, ryddig, gir julefølelse og trigger impulssalg.

5.jpg

Ikke så godt: Eksponeringen med pepperkaker på en annen ende fremstår lav og noe lite innbydende. Endeeksponeringene i butikken varierer en del.

6.jpg

Malplassert: Define sjampo over frysedisken med is er noe malplassert. Her manglet det også pris.

7.jpg

Ikke tilhørende: Maisen sammen med kanelgifflar og ananasbiter i rengjøringshylla er andre eksempler på ekstraeksponeringer som ikke er plassert med tilhørende varer.

Hyggelig på Helsfyr

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?