Nyheter

Se Rema 1000 sin nye reklamefilm nederst i saken. Foto: Skjermdump fra YouTube.

Rema 1000-reklame vant Gullfisken

Publisert Sist oppdatert

Lørdag kveld gikk Gullfisken av stabelen for 27. året på rad, og Try Reklamebyrå var en av kveldens favoritter med hele syv av 13 filmer i konkurransen. Try Reklamebyrå vant tv-seernes stemmer med den svært populære «Smarthus»-filmen for Rema 1000.

Det melder Kampanje.

– Det er ikke mulig å få en bedre start på samarbeidet. Dette markerer virkelig retningen i hvordan vi skal kommunisere fremover. Det skal være glimt i øyet, folkelig og nedpå, sier Trond Bentestuen til Kampanje, og fortsetter:

– Rema 1000 har vært gjennom en veldig tung periode. Denne filmen har vært med på å skape en selvtillit i organisasjonen og har minnet kundene på det som skal være kjernekonseptet i Rema 1000; at vi har de laveste prisene på gode produkter.

Rema 1000-filmen er produsert av Bacon med Andreas Riiser på regi. Nå slipper Rema 1000 nye filmer fra samme univers. Det er fortsatt Try Reklamebyrå som står bak.

Powered by Labrador CMS