1.jpg

Frukt- og grønt-avdelingen setter standarden, er innbydende og bugner av varer.

2.jpg

Genialt: Stativ med ekstra handlekurver midtveis i handlerunden er en genistrek.

3.jpg

Meieriskapet: Godt lys og varetrykk får varene til å stå bedre frem og trekker shopper til skapet.

4.jpg

To go: Fin kjøl med bagetter, wraps og salater for typiske mat på farten-kunder i begynnelsen av handlerunden.

5.jpg

Mørkt i frysedisken: Svak belysning, litt dårlig varetrykk og mørk emballasje gjør at enkelte produkter får lite oppmerksomhet.

6.jpg

Unntak: Manglende prismerking og varetrykk var ikke et problem i denne butikken, men grillbrikettene i forgangen var et unntak.

7.jpg

Rotehjørne: Varer med liten eller ingen tilhørighet til hverandre kunne med fordel vært plassert mer etter kategori.

Smilende på Jessheim

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (60,-). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?