Annonse
Frukt- og grønt-avdelingen setter standarden, er innbydende og bugner av varer.
Genialt: Stativ med ekstra handlekurver midtveis i handlerunden er en genistrek.
Meieriskapet: Godt lys og varetrykk får varene til å stå bedre frem og trekker shopper til skapet.
To go: Fin kjøl med bagetter, wraps og salater for typiske mat på farten-kunder i begynnelsen av handlerunden.
Mørkt i frysedisken: Svak belysning, litt dårlig varetrykk og mørk emballasje gjør at enkelte produkter får lite oppmerksomhet.
Unntak: Manglende prismerking og varetrykk var ikke et problem i denne butikken, men grillbrikettene i forgangen var et unntak.
Rotehjørne: Varer med liten eller ingen tilhørighet til hverandre kunne med fordel vært plassert mer etter kategori.

Smilende på Jessheim

Besøkt: torsdag 10. oktober kl. 16.00

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse