Annonse
Lettere for kundene: Coop ­sorterer blant annet potetgull­hyllen etter smak. Ifølge daglig­varekjeden gjør det handle­opplevelsen ­lettere for kundene og det gir flere valgmuligheter.

Sorterer hyllene etter smak: – Kundene handler mer

– Coop har det siste halvåret økt potetgullsalget med 8,8 prosent sammenlignet med samme periode i fjor. Coop er vekstvinner på potetgull, som er fantastisk. Etter vi begynte å plassere varene i hyllen etter kundebehov, har vi sett at dette gir økt salg. Hyllen blir mer oversiktlig, og det er lettere for kunden å finne ønsket produkt, sier sortimentsjef Eirik Strand i Coop.

Det var i begynnelsen av 2018 at Coop endret i snackshyllen.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse