Annonse
Veileder: Ferskvaresjef Cato Hambro hos Spar Snarøya og kategoriansvarlig Therese Jørlo i Spar tror de nye etikettene er nyttige for ostekundene.

Vil gjøre det lettere å finne frem i ostedisken

– Vi har sett at vi mangler en måte å kommunisere ost på med kundene. Vi ser at ost har fått en oppsving i popularitet, men at mange føler seg litt usikre på hvilke oster de kan bruke til hva, og ofte ikke tør å prøve nye typer, sier kategoriansvarlig for ost Therese Jørlo i Spar.

Spar har derfor laget etiketter som forteller om de ulike ostene, hvilke bruksområder de har, smaksstyrke og hvilken melk de er laget på.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse