For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

God effekt: Nina Kvammen, sjef for sisteleddsmarkedsføringen i Mills, har lenge jobbet med sameksponering. Hun mener at Sameksponeringsskolen gir effekt, og kan vise til gode butikktall.

Butikk i praksis

Vil hjelpe butikkene med sameksponering

I en hektisk hverdag er det ikke alltid like lett å tenke på hvilke produkter man bør sette sammen. Med Sameksponeringsskolen ønsker Mills å hjelpe butikkansatte med nettopp dette.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS