Nyheter

Bama frir til generasjon Z

Publisert Sist oppdatert

Nå retter Bama oppmerksomheten mot unge under 25 år, og lanserer konseptet «Stay Fruity».

– Målet er å få unge til å snacke sunnere. Da meldte behovet seg for et spennende konsept mot en målgruppe som er krevende å engasjere, sier kommunikasjonsdirektør Pia Gulbrandsen i en pressemelding.

«Stay Fruity» består av ulike filmer som skal gå i sosiale medier og online video. Ikke minst skal årets gamer, Randulle, og rapperen Oral Bee, bidra til å skape engasjement på Youtube, Spotify, og via podcasts og events. Oral Bee har produsert Stay Fruity-låta som ble sluppet på Spotify natt til fredag, samtidig med resten av konseptet.

– Vi har troen på at Stay Fruity vil bidra til at flere unge husker å spise frukt, bær og grønnsaker. Det ligger et stort potensial i sunne og kjappe mellommåltider, sier Gulbrandsen.

Bamas nye kampanje lanseres i dag, 27. april.

Powered by Labrador CMS