Annonse
Lyst og innbydende: Frukt- og grøntavdelingen gir et godt førsteinntrykk.
Trekker kunder: Tydelig plakatering og prismerking i frukt- og grøntavdelingen trekker kunden til varene.
Selger: Sameksponeringer selger, som potetgull og øl.
Bra: Impulssalg er viktig, som her i kassaområdet, i form av formkaker, ferske boller og lefser.
Taper salg: Varer uten pris, som her på chips, taper salg.
Trekk: Hundemat burde vært plassert i tilknytning til kategori, ikke sammen med Ritz-kjeks og bagetter.
Mangel: Det er vanskelig å komme til varene når de dekkes til. Piano manglet også pris.

– All ære til betjeningen

Besøkt: Torsdag 12. mars kl. 15.00

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse