Annonse
Hyggelig: Blomsteravdelingen ved inngangen skaper et hyggelig førsteinntrykk.
Mersalg: Sameksponeringer skaper mersalg. Her med grilleksponering.
Matglede: Lyskasser med delikate bilder skaper oppmerksomhet og bidrar til økt matglede.
Varer selger varer: Velfylte hyller og godt lys bidrar til mersalg.
Trekk: Mismatch mellom plakat og produkt i frukt- og grøntdisken.
Dårlig: Pallecontaineren burde vært plassert med åpningen ut, slik at det hadde vært enklere å få tak i produktene.
Rot: Emballasje på gulv gjør det enkelte steder trangt å passere.

– Vi gikk smilende ut av butikken

Extra Hammerås
  • Besøkt: fredag 7. august kl. 12.50
  • Fasade/inngang/kasse: 4 av 5
  • Sortiment/varepresentasjon og butikken som medium: 4 av 5
  • Hygiene: 4 av 5
  • Personell: 5 av 5
  • Totalt: 17 poeng

 

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse