Annonse
Et godt førsteinntrykk: En bugnende, romslig og åpen frukt- og grøntavdeling innbyr til handel.
Alt samlet: God orden i hyllene trigger mersalget. Alt til pizza på ett sted.
Bra: Kundene setter pris på sameksponeringer. God plakatering.
Viktig: Massive eksponeringer gir god stoppeffekt og kan gi viktig mersalg.
Trekk: Varierende belysning i meieri. Godt lys er viktig for å få frem varene.
Prismangel: Her manglet det pris. Det taper salg.
Lite pizza: Her var det dårlig varetrykk.

I det store og hele en fin butikk

Kiwi Nannestad:
  • Besøkt: Torsdag 5. august kl. 12.30
  • Fasade/inngang/kasse: 4 av 5
  • Sortiment/varepresentasjon og butikken som medium: 4 av 5
  • Hygiene: 4 av 5
  • Personell: 5 av 5
  • Totalt: 17 poeng

 

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse