KBS

Merkevaresjef for 7-Eleven, Madelaine Meyn, er svært fornøyd med salgstallene og oppmerksomheten pysjlanseringen har fått.

Lanserte egen pysj: – Svært fornøyde

7-Eleven har lansert en limited edition pysj i utvalgte kiosker. – Vi er opptatt av å være lekne og tørre å skille oss ut. Dette føler vi at pysjen gjenspeiler.

Publisert Sist oppdatert

Det sier Madelaine Meyn, merkevaresjef for 7-Eleven.

7-Eleven har solgt pysjen i et par uker, og de er svært fornøyde med salgstallene og oppmerksomheten lanseringen har fått.

– Det har vært utfordrende å sette et mål, ettersom dette er helt nytt for oss. Men vi er fornøyde med de foreløpige resultatene, sier Meyn.

Ifølge Meyn har de fått mange positive tilbakemeldinger, og ser at reklamene i sosiale medier har gitt gode resultater.

– Lanseringen har også engasjert og skapt god stemning i våre butikker i by og langs vei. Pysjlanseringen var nok uventet for flere, men det er akkurat det som er poenget. Og så skal det jo sies at vi synes pysjen er helt rå og passer perfekt ettersom 7-Eleven har fast tilbud på frokost ut året.

Planen er at pysjen skal selges ut august, men ifølge Meyn blir det vurdert fortløpende basert på salget.

– Vi ser at noen butikker allerede har solgt alle pysjene de fikk levert, sier Meyn, som forteller at det er 7-Eleven Domkirkeplassen i Tromsø som har solgt flest pysjer.

– Vil dere komme med flere klesnyheter?

– Det er gode muligheter for det.

Powered by Labrador CMS