Nyheter

Med Kavlis kampanje «Min Kavlifavoritt» kan du lage din egen Kavli smøreost. Foto: Skjermdump

Enorm respons for Min Kavlifavoritt

På mandag lanserte Kavli kampanjen «Min Kavlifavoritt». På et døgn registrerte nærmere 2.000 forbrukere sine smaksideer.

Publisert Sist oppdatert

– Vi visste på forhånd at smak engasjerer, men har aldri opplevd en så massiv respons når vi har bedt om forslag fra folket. Engasjementet så langt viser at Kavli smøreoster er mer aktuelle og relevante enn noen gang, og at forbrukerne ønsker seg mange flere Kavlifavoritter på tube, sier markedsdirektør Gudfinna Traustadottir i Kavli.

Kavli inviterer forbrukerne til å lage sine egne smøreostfavoritter. Her kan man velge blant mange ingredienser og sette sammen smaker man selv ønsker å se i butikkhyllen. I skrivende stund er det registrert 3.023 smaksideer, der noen av ideene er Freshavacado, Guds uhell, Hvitløkspepper´n og Vegan favoritten.

– Kampanjen «Min Kavlifavoritt» skal resultere i lanseringen av en egen Kavli Limited Edition-serie med forbrukernes egne smaksfavoritter, sier produktsjef Sølvi Andreassen til.

Powered by Labrador CMS