Nyheter

På torsdag vant Mills gull med Vita Hjertego' Grønnsakspostei for nykommere under ANFO Effekt.

Gull til Vita Hjertego' Grønnsakspostei

Vita Hjertego' Grønnsakspostei vant prisen i kategori Ny under ANFO Effekt-utdelingen torsdag.

Publisert Sist oppdatert

Grønnsaksposteien, som ble lansert i 2019 som en del av Mills' satsing på grønne produkter, ble en umiddelbar suksess i markedet, melder Mills. Torsdag vant posteien prisen for nykommere under ANFO Effekt.

«Her har man lykkes godt i alle ledd fra produktutvikling, valg av mormerke/merkevare og utnyttelse av et beskjedent og begrenset budsjett for lansering. Juryen lot seg imponere av et solid case, klare målsetninger og svært gode resultater som har resultert en stor andel nye brukere til kategorien», heter det i juryens begrunnelse.

Marketingdirektør Lars Marius Lauten i Mills er veldig glad for at grønnsaksposteien vant gull.

– Helt fra lansering har forbrukerne elsket Vita Hjertego' Grønnsakspålegg, og det er ekstra gøy at jobben vi har gjort blir lagt merke til i bransjen. Her har det vært godt lagspill innad i Mills, og jeg vil spesielt trekke frem den fantastiske produktutviklingsjobben. Dette er vi skikkelig stolte av, og gir oss enda større motivasjon til å utvikle plantebaserte produkter, sier Lauten i en pressemelding.

I tillegg til gullet, vant Mills diplom i kategorien Smart Singel for Mills Polarkaviar, og Olivero fikk sølv i kategorien Vekst.

Powered by Labrador CMS