Annonse
Bærekraftansvarlig Johanne Kjuus og markedssjef for Naturli’ og plantebasert mat i Orkla Foods, Agnes Bing Orgland, foran matvogna som har besøkt studiesteder fra Kristiansand i sør til Trondheim i nord. Foto: Arne Kongsnes
Bærekraftansvarlig Johanne Kjuus og markedssjef for Naturli’ og plantebasert mat i Orkla Foods, Agnes Bing Orgland, foran matvogna som har besøkt studiesteder fra Kristiansand i sør til Trondheim i nord. Foto: Arne Kongsnes  

Orkla satser ungt og tungt på plantebasert mat

– Såpass offensive må vi være, det handler om å få folk til å prøve, sier bærekraftansvarlig Johanne Kjuus i Orkla Foods.

Vi møter henne og Agnes Bing Orgland, markedssjef for Naturli’ og plantebasert mat i samme selskap, i Naturli’ Cafe – vegg i vegg med Orkla-konsernets hovedkontor på Skøyen. Hit inviteres stadig vekk forbrukerne også – for å teste ut og si sin mening om nye produkter.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse