Annonse
Reitan Convenience-sjef Mariette Kristenson, Reitan Retail-sjef Ole Robert Reitan og Reitan Convenience Norge-sjef Kenneth C. Olsen stilte alle opp på åpningen av verden første 7-Eleven Market.
100 av bestselgerne i dagligvaresortimentet finner du til samme pris hos 7-Eleven Market.
I den nye hybridbutikken er det også tilrettelagt for selvbetjente kasser og betaling med mobiltelefonen.
Tonje og Alvaro Hernandez Rivas er kjøpmenn i den den nye butikken i Frognerveien.
Hybridbutikk:

Reitan klar med 7-Eleven Market

Den nye butikken i Frognerveien 3 i Oslo er et hybridkonsept som kombinerer dagligvare og convenience, tilpasset den urbane, bevisste kunden. Butikken er resultatet av et samarbeid mellom de ulike konseptene i Reitan Retail.

– Jeg er stolt av å kunne lansere et helt nytt konsept i Reitan Retail-familien – lavpris for folk i farta. 7-Eleven Market er et glimrende eksempel på hvordan vi forsterker og fornyer konseptene våre for å dekke flere kundebehov og skape enda bedre kundeopplevelser, sier Reitan Retail-sjef Ole Robert Reitan i en pressemelding.

7-Eleven Market tilbyr et utvalg av dagligvarer til lavpris, ferske bakervarer, drikke, frukt og grønnsaker, samt enkle og sunne måltidsløsninger for folk på farten. Prisløftet til kundene er å matche prisen på de topp 100 mest solgte produktene i dagligvarekategorien. Disse varene vil kundene få til samme lave priser på 7-Eleven Market som på Rema 1000.

– Med 7-Eleven Market utforsker og utfordrer vi fremtidens convenience-konsept i vårt eget «living lab». Vi skal gjøre kundenes hverdag litt enklere, og gjøre det enkelt å ta gode valg i en travel hverdag, både når det gjelder pris, bærekraft og sunne alternativer, sier Reitan Convenience-sjef Mariette Kristenson. 

–Vi har bygd en fin og romslig butikk, hvor du finner alt du trenger døgnet rundt. Kundene vil kjenne den fantastiske lukten av nystekte bakervarer, fersk frukt og kaffe så snart de kommer innenfor døra, sier Tonje og Alvaro Hernandez Rivas, kjøpmennene i den den nye butikken i Frognerveien. 

Nå ser de frem til å høre tilbakemeldingene fra de lokale kundene, og er spente på mottakelsen av både vareutvalg og konsept.  

– Street food, økologiske oster, spennende smoothies og juicer og veganske alternativer er bare noe av det vi vil fylle den nye butikken med, sier kjøpmennene.

Annonse
Annonse