Annonse
Mandag lanserte Rema 1000 25 prosent priskutt på bleier med Æ. Foto: Frank May, NTB  

Rema 1000 lanserer bleieavtale

– Det er viktig for oss å lytte til kundene, og det er ekstra gledelig at vi kan gjøre hverdagen billigere for barnefamiliene. Kuttet er et direkte resultat av en kundeundersøkelse Rema utførte høsten 2020, sier innkjøps- og kategoridirektør Line Aarnes i Rema 1000 i en pressemelding.

En undersøkelse blant mødre med barn i alderen 0 til 3 år, som både handlet jevnlig og mindre regelmessig hos Rema, viste at de savnet gode priser på bleier.

Maks fem bleiepakker

Priskuttet omfatter alle bleiemerker og gjelder fra første pakke. Du må være Æ-kunde for å få priskuttet. 

– Når du har aktivert tilbudet i Æ, kuttes prisen automatisk i kassa ved hvert kjøp så du trenger hverken huske på «bleiekort» eller kjøpe mer enn du trenger.

«Priskuttet er fast og gjelder alle bleiemerker og pakninger, uansett om du kjøper én eller flere pakker. For å sikre at det er nok bleier til alle våre kunder, får du priskutt på maks fem bleiepakker per handletur», skriver Rema 1000 på sin nettside

6000 bleier

Tall fra forbruksforskningsinstituttet SIFO viser at babyer bruker rundt 6000 bleier fram til de er tre år. Regnestykket til Rema 1000 viser at barnefamilier kan spare flere tusen kroner i året ved å bruke deres avtale. 

– Vi håper barnefamiliene benytter seg av det nye tilbudet vårt, og at rekordlave bleiepriser gir én bekymring mindre i hverdagen, sier Aarnes i en pressmelding. 

 

Annonse
Annonse