Annonse

Sørlandschips med pop-up nettbutikk

Sørlandschips lanserer nemlig sin egen pop-up nettbutikk med masse morsomme Sørlandschips-effekter – eller «merch», som det heter nå til dags.

Etter det Dagligvarehandelen erfarer, er årets kampanje den største sommersatsingen til Sørlandschips noensinne, og det hele vil selvfølgelig følges godt opp i dagligvarebutikkene.

– Nettbutikken er en del av sommerkampanjen, hvor vi ønsker å spre sommerstemning både på nettet, i butikkene og på posene, forteller merkevareansvarlig Miriam Røe i Sørlandschips.

Til årets sesong har de ulike smaksvariantene fått illustrasjoner med sine egne sommersettinger. For eksempel er «Havsalt» ute og koser seg på stranden, mens «Spansk paprika med persille» er på båttur.

– Vi fordeler 50 lodd i chipsposene. De som er så heldige å vinne, får en veldig fin Sørlandschips-sekk full av skikkelig kul «merch»! Her er det strandhåndkle, strandpute, turkopp, t-skjorte, sokker, solbriller og handlenett, smiler Røe.

Nå er det bare 50 heldige som kan finne et lodd i chipsposen sin, men det betyr ikke at muligheten for å skaffe seg litt sommerrelatert «merch» er kjørt for resten av Sørlandschips-fansen.

– Neida, det blir mulig å kjøpe alle effektene i nettbutikken, og jeg kan love at de er av veldig god kvalitet, forsikrer Miriam Røe.

Les hele saken i dagens papiravis!

Annonse
Annonse