Annonse
Tore Solstad elsker kjøtt. Og kundene elsker Tore. Når han klapper råvarene og forteller om tilbud på butikkens Facebook-side, vises det på omsetningstallene.
Nær seks millioner mennesker har sett Tore Solstad skjære og klappe svinekoteletter på Eurospar Brokelandsheia. Foto: Skjermdump

Tore på Facebook-sporet

Flere ganger i uken legger Eurospar Brokelandsheia ut videoer på deres Facebook-side. Her reklamerer pølsemaker Tore med glimt i øyet og stor entusiasme for tilbudene de kan friste med i ferskvaredisken – kun på Eurospar Brokelandsheia. Facebook-siden har i skrivende stund 54.000 følgere, men videoene som legges ut har langt flere visninger. Med sin karakteristiske klasking på kjøttstykkene og rå latter, fenger Tore sitt publikum.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse