Care Packs øker takten
Foto

Care Packs ansetter Eric Costa Øvreby som salgssjef med ansvar for dagligvare og Horeca. I tillegg kommer Filip Rönnkvist inn i teamet, og skal videreutvikle porteføljen og etablere ny distribusjon.

Care Packs øker takten i dagligvaremarkedet

Publisert: 1. juli 2022 kl 10.01
Oppdatert: 1. juli 2022 kl 11.02

Selskapets siste lansering, Fresh Water by Care Packs, har fått en flying start med Foodora og et tyvetalls nye kunder på bare noen uker etter vannet ble tilgjengelig for salg. Det forventes og bikke et tresifret antall utsalgssteder i løpet av sommeren, og at veksten fortsetter.

– Ambisjonene fremover blir å øke distribusjonen innenfor dagligvare, og da må vi «stuffe opp» administrasjonen, sier daglig leder Stig Ola Johansen i en uttalelse.

– Vi har en ambisjon om å være både mer synlige og tilgjengelige. I tillegg jobbes det med produktutvikling og som betyr god innovasjonstakt. Vi vil se flere produkter fra Care Packs i markedet i tiden fremover. For å lykkes behøves mer og annen kompetanse, fortsetter Johansen.

Care Packs ansetter Eric Costa Øvreby som salgssjef med ansvar for dagligvare og Horeca. Han kommer fra stillingen som kommersiell sjef i Arla med ansvar for Cocio og Starbucks, og har erfaring med raske forbruksvarer, start-ups, digital markedsføring og administrasjon.

– I tillegg vil hans skarpe øye for innovasjon og lidenskap for gode produkter bli viktig for Care Packs videre vekst, tror Stig Ola Johansen.

I tillegg kommer Filip Rönnkvist inn i teamet. Han har bakgrunn som regionssjef fra det hurtigvoksende selskapet Lohilo i Sverige, og vil jobbe med å videreutvikle porteføljen og etablere ny distribusjon.

 

Annonse

Ledige stillinger – Dagligvarejobb