Nyheter

Fra venstre: Etableringssjef i St1, Bård Granerud, prisvinner Jon Erling Trulsen og retaildirektør Anita Sørlundsengen.

Jon Erling Trulsen er årets retailer i Shell

Hvert år kårer St1 årets beste retailer i Shell-kjeden. Denne gangen gikk seieren til Jon Erling Trulsen som driver tre Shell-stasjoner gjennom selskapet Innlandet Retail AS. WashTec fikk prisen for beste produkt.

Publisert Sist oppdatert

­En retailer er en forhandler som drifter én eller flere Shell-stasjoner på vegne av eieren St1. Å bli kåret til årets retailer er en høythengende tittel internt, og konkurransen er sterk.

Prisen ble utdelt under en seremoni torsdag sist uke.

– Han er en meget dedikert person som virkelig kan den operative driften på stasjonene. Det å drive moderne energistasjoner i et stadig skiftende marked er en krevende operasjon, sier retaildirektør Anita Sørlundsengen i St1 i en pressemelding.

. Han er en svært god lagspiller som alltid fremsnakker sine medarbeidere og dyktige ledere. Videre skal det sies at han er en svært lojal person som alltid leverer på våre konsepter og felles satsingsområder. Vi har også merket oss spesielt at han leverer meget gode resultater på lanseringer, slik som for eksempel digital bilvask, poengterer Sørlundsengen, som også trekker frem Trulsens personlige egenskaper som varm, tydelig og hardtarbeidende.

Trulsen driver stasjonene Shell Brumunddal, Shell Moelv og Shell Stavsjø.

Prisutdelere var kategorisjef Thomas Danielsen og markedsdirektør Erlend Føleide, mens det var Aage Heiersjø (KAM), Bjørn Guddal Hansen (servicesjef) og Kjell Kile (tekniker) som mottok prisen. Foto St1

På samme arrangement ble «Norgesvask Digital» bilvask, utviklet av WashTec Bilvask AS, kåret til årets produkt i Shell.

Det var tre nominerte til prisen, og WashTec fikk tøff konkurranse med Orklas signaturpølse, og Søndagsbakeriet fra Lantmännen Unibake.

– Årets produkt er en innovasjon som har gitt oss i St1 en mulighet for å skape vekst. WashTec har bidratt med et utrolig godt samarbeid gjennom reisen vi har tatt sammen, helt fra planleggingsstadiet, via lansering og til slutt drift og vekst i markedet, sier markedsdirektør Erlend Føleide i St1 i pressemeldingen.

– Norgesvask Digital bilvask har ikke bare skapt vekst gjennom god mottakelse blant våre kunder, men også bidratt til en signifikant vekst for bilvask i vår kjede, avslutter Føleide.

Powered by Labrador CMS