Bildene til Coca-Colas nye kampanje er fotografert av den prisbelønte fotografen Fredrik Trovatten.

Coca-Cola sikter seg inn mot fredags-tacoen

Coca-Cola lanserer en ny kampanje spesielt utviklet for Norge og Norden der fredags-tacoen står i fokus. «Where there are tacos, there’s Coca-Cola», sier selskapet selv.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS