Helge Hasselgård er administrerende direktør i Dagligvareleverandørenes forening (DLF), som er sterkt kritisk til regjeringens forslag om kraftige innstramninger i regelverket for markedsføring av usunn mat rettet mot barn under 18 år.
Helge Hasselgård er administrerende direktør i Dagligvareleverandørenes forening (DLF), som er sterkt kritisk til regjeringens forslag om kraftige innstramninger i regelverket for markedsføring av usunn mat rettet mot barn under 18 år.

DLF om markedsføringsforbudet: – Helt urimelige begrensninger

– Regjeringen forskriftsforslag innebærer helt urimelige begrensninger i muligheten til å markedsføre kjente og kjære merkevarer, sier toppsjef Helge Hasselgård.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS