Høyere priser og trang økonomi gjør at Norgesgruppen – landets største dagligvareaktør – tjener stadig mer på sine egne billigmerker som selges i kjedens butikker.
Høyere priser og trang økonomi gjør at Norgesgruppen – landets største dagligvareaktør – tjener stadig mer på sine egne billigmerker som selges i kjedens butikker.

EMV god butikk for Norgesgruppen

Norgesgruppens datterselskap Unil økte omsetningen med 1,8 milliarder kroner i fjor. Unil leverer billige merkevarer som First Price og Eldorado.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS