I uke 38 til 42 ruller Opplysningskontorene i landbruket og Stiftelsen Norsk Mat ut kampanjen «Hjemmelaga».
I uke 38 til 42 ruller Opplysningskontorene i landbruket og Stiftelsen Norsk Mat ut kampanjen «Hjemmelaga».

Lanserte felles kampanje for landbruket

Fra uke 38 til uke 42 ruller kampanjen «hjemmelaga». Med kampanjen ønsker Opplysningskontorene i landbruket og Stiftelsen Norsk Mat å heie frem den norske bonden for jobben de gjør.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS