I årets forbrukerkampanje fra Grønt Punkt Norge er det statistikk som skal påvirke unge menn til å kildesortere mer.
I årets forbrukerkampanje fra Grønt Punkt Norge er det statistikk som skal påvirke unge menn til å kildesortere mer.

Ny kampanje: Vil få unge menn til å kildesortere

I årets nasjonale forbrukerkampanje bruker Grønt Punkt Norge statistikk for å motivere flere unge menn til å kildesortere.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS