Annonse
Kjededirektør i Coop Mega, Daniel Pedersen, er strålende fornøyd med fjorårets økologisalg. Foto: Espen Solli.

Øko-milliard ga million-bonus til Coops kunder

Den store veksten i dagligvaremarkedet tilsa at økologi også ville vokse betydelig i 2020. Veksten har imidlertid blitt høyere enn forventet, og over den generelle veksten.

– Dette er gledelig, og viser at Coop har sørget for gode og spennende økologiske produkter for måltidene på hjemmekontoret og Norgesferien, sier Dorthe Brudvik, direktør for egne merkevarer i Coop Norge, i en pressemelding.

Norges største økologiske merkevare, Änglamark, er bærebjelken i det økologiske sortimentet.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (165,- eks mva). Første mnd kr
1,-
Prøv nå — ingen bindingstid
Allerede abonnent?
Annonse
Annonse