Annonse

Tips oss om produktlanseringer!

marit@dagligvarehandelen.no

Lofotprodukt utfordrer i påleggshylla

Gjennom 26 år har Lofotprodukt bidratt til kategoriutvikling med over 300 nye fiskeprodukter. Nå gjør de det igjen, med makrell i tomatsaus i tre varianter.

Tine relanserer den klassiske melkekartongen

Nå gjør Tine endringer på melkekartongen. For å redusere klimaavtrykket ytterligere lanserer de sin økologiske melk i en mer miljøvennlig kartong

Nordisk Havreris

Etterspørselen etter plantebaserte og bærekraftige produkter øker. Fazer lanserer Havreris, som produseres i Norden og dermed er et klimasmart alternativ til hvit ris. Ifølge Fazer er dette en verdensnyhet.

Skyr til dessert

Helt siden lanseringen i 2009 har Skyr tatt andeler i et tøft yoghurtmarked. Nå skal den islandske yoghurten også forsyne seg av dessertbordet.

Weetabix med sjokoladebiter

Weetabix Minis Choco vil trolig appellere aller mest til ungdommen.

Dent Flip

Festgodt

Mer leskedrikk

Hockey-topping

Rengjøringsmidler i ny drakt

Løvtynn på skiva

Ny kjekssjokolade

Eplefrisk engangsmopp

Nye smaker fra Mr. Lee

Opphøgde nyheter

Større forpakning

Mer Vegetardag

Sesongens 8-pk

Grevens i ny drakt

– I det gamle designet kan fargene og fruktillustrasjonene til tider være tilnærmet like. Med nytt, fargesterkt mønster vil de nye boksene skille seg bedre ut i butikkhyllene, sier merkevaresjefen for Grevens.

Lanserer bestselger fra restaurant i frysedisken

Peppes lanserer en bestselger fra restaurantene i frysedisken. American Way er klassikeren som mange nok vil kjenne igjen, og lanseringen er et ledd i feiringen av at Peppes fyller 50 år.

«Hockey-Crocs» i vinden

Kombinasjonen søte krokodiller blandet med hockeypulver har skapt stort engasjement i sosiale medier. Opphavskvinnen er Anette Løkstad.

Hansa-høst

Vinter-mint

Nudelbolle

Midlertidige brorskap

Veganske shots

Tynn havre

Steketiden halveres med ny pizza

I en tid hvor hverdagen blir stadig mer normalisert, fortsetter pizzasalget i norsk dagligvare å øke. Dr. Oetker står klare til å slippe et helt nytt pizzamerke for å trekke flere kunder til pizzadisken.

Ny smaksopplevelse fra Freia Smakfull

Smakfull porteføljen skiller seg ut fra det som er på markedet: fylt, krønsj, smooth på en og samme tid, melder Mondelēz.

Den neste laksen

I sommer lanserte Mads Bækkelund en norskprodusert cocktail på boks. Nå kommer skipperen, eventyreren og gründeren med en sunn energidrikk med omega-3.

Linsepasta

I Grevens tid

Porsjonert grønnkål

Lur frukt

Naturlig energidrikk

Ny sjokoladebar

Duger med Duga

Søtt og surt

Tex Willer feirer 50

Nyheter fra Ægir

Tilbake til originalen

Landbasert laks

Fransk vri

Nypotet i pose

Chips + Peppes

Rampete gourmetost

Øl fra Stone

Nytt veganalternativ

Schlagfix er et nytt alternativ for allergikere, veganere og de som ønsker et moderne, bærekraftig kosthold.

Bækkelund lager cocktail

Mer Frappuccino

Mat som gjør deg glad

Feta fra Jæren

Kollagen med nytt design

Kvikk Lunsj bytter ut navnet med turassosiasjoner

Denne høsten blir Kvikk Lunsj-navnet byttet ut med forskjellige turassosiasjoner på forpakningen for å bringe frem de gode turminnene.

Lanserer Turbopils– Skal være lett å bælme

I uke 20 ble Turbopils lansert i Norgesgruppens butikker. Fast Forward Management & Event har utviklet konseptet i et ønske om å hylle norsk musikk og øl.

Primula gjør comeback

Verdens første holdbare smelteost er klar for dagligvarehyllene i september.

Frokost på farten

Søtt og salt

Drikk fersken

Urter i beger

Annonse
Annonse
Annonse