Annonse

Tips oss om produktlanseringer!

marit@dagligvarehandelen.no

Melkefri grøt

Kjeks til ost

Barn hjalp til med ny frokostblanding

Trendy sjokolade

Fiskemat fra Stranda

Søte fristelser

Karamellsaus med sukrin

Oppkvikker á la Amundsen

Mer tradisjonsmat fra Brimi

For to år siden lanserte Fjordland en serie tradisjonsrike middagsretter med en liten vri sammen med Arne Brimi. Middagsrettene har solgt for godt over 100 millioner kroner siden lansering.

Fersk og ferdig middag

Satser stort på liten box

Urkraft for gourmetgrøt

Langtidsholdbar kremfløte

Egen morrpølse

Også som kjeks

Pierre Robert lanserer resirkulerte strømpebukser

Denne høsten lanserer Pierre Robert Comfy Tights med ekstra bred og komfortabel strikk i livet, inspirert av sømløse yogatights. Strømpebuksene er laget av Q-nova garn, som består av resirkulert avfall fra tekstilproduksjon.

Lakrisbiter med toppkarakter

Lemon Pie i isdisken

Halloween-Oreo

Eget tortillamel

Sodastream utvider med Mountain Dew

Det norske markedet er blant de første i verden som får teste Sodastream med Pepsi-smaken Mountain Dew.

Ekstra sterke halstabletter

Frister firbente

Helt gresk

Lakrisost tilbake

Revet cheddar

Mer Snøfrisk

Fra Hardanger

Texmex-kjøttboller

Nytt flaskevann

Cool er norsk alkalisk vann på kartong som nylig er lansert i 7-Eleven.

Frokostyoghurt på kartong

Tine kommer nå med frokostyoghurt på kartong med skrukork, i smakene vanilje og jordbær.

Sau og lam som hverdagsmat

Nortura har de siste årene jobbet systematisk med å øke salget av sau og lam til hverdags. Målet har vært en bedre markedsbalanse og økt inntjening til bonden.

Mer dobbeltsabla chips

Mer hermetikk, takk

En hot nyhet

Maissjokolade

Relanserer Poppa

Praliner i pose

Mer ferdigpreppa

Favorittdippen som Superchips

Lofotprodukt utfordrer i påleggshylla

Gjennom 26 år har Lofotprodukt bidratt til kategoriutvikling med over 300 nye fiskeprodukter. Nå gjør de det igjen, med makrell i tomatsaus i tre varianter.

Tine relanserer den klassiske melkekartongen

Nå gjør Tine endringer på melkekartongen. For å redusere klimaavtrykket ytterligere lanserer de sin økologiske melk i en mer miljøvennlig kartong

Nordisk Havreris

Etterspørselen etter plantebaserte og bærekraftige produkter øker. Fazer lanserer Havreris, som produseres i Norden og dermed er et klimasmart alternativ til hvit ris. Ifølge Fazer er dette en verdensnyhet.

Skyr til dessert

Helt siden lanseringen i 2009 har Skyr tatt andeler i et tøft yoghurtmarked. Nå skal den islandske yoghurten også forsyne seg av dessertbordet.

Weetabix med sjokoladebiter

Weetabix Minis Choco vil trolig appellere aller mest til ungdommen.

Dent Flip

Festgodt

Mer leskedrikk

Hockey-topping

Rengjøringsmidler i ny drakt

Løvtynn på skiva

Ny kjekssjokolade

Eplefrisk engangsmopp

Nye smaker fra Mr. Lee

Opphøgde nyheter

Større forpakning

Mer Vegetardag

Sesongens 8-pk

Grevens i ny drakt

– I det gamle designet kan fargene og fruktillustrasjonene til tider være tilnærmet like. Med nytt, fargesterkt mønster vil de nye boksene skille seg bedre ut i butikkhyllene, sier merkevaresjefen for Grevens.

Lanserer bestselger fra restaurant i frysedisken

Peppes lanserer en bestselger fra restaurantene i frysedisken. American Way er klassikeren som mange nok vil kjenne igjen, og lanseringen er et ledd i feiringen av at Peppes fyller 50 år.

Annonse
Annonse
Annonse