Ifølge prosjektleder for innovasjon Linda Korseberg Hagen i Norgesgruppen og brand manager Pernille Løvås i Unil, skal Vilje gjøre det enkelt for kundene å ta gode valg.
Ifølge prosjektleder for innovasjon Linda Korseberg Hagen i Norgesgruppen og brand manager Pernille Løvås i Unil, skal Vilje gjøre det enkelt for kundene å ta gode valg.

Lanserte nytt merke i Norgesgruppens butikker

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS