For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Vil ha budskapet bedre frem: Meny Røa er en av butikkene der Tine har promotert produkter ved hjelp av levende bilder. (f.v.) Kreativ leder Thomas Anfinsen, Play Reklamebyrå, matglede- og fiskeansvarlig Victoria Krogsæther, salgskonsulent Liss-Mari Hansen, Tine, kampanjeansvarlig Veronica Ramberg, Tine, butikksjef Jørgen Rønning og senior salgskonsulent Paal Berg, ProntoTV.

Butikk i praksis

Digitale skjermer istedenfor papp

Tine har testet effekten av levende bilder på digitale skjermer. Kommunikasjonsløsningen gjør det mulig å skreddersy reklamebudskapet så det kommer nærmere innertieren.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS