Nescafé gjennomfører sin største rebranding noensinne. Rebrandingen vil være fullt implementert i 2025.
Nescafé gjennomfører sin største rebranding noensinne. Rebrandingen vil være fullt implementert i 2025.

Nescafé blir ny

Nescafé gjennomfører sin største rebranding noensinne for å styrke sin posisjon i markedet i en tid med økende konkurranse og endrede forbruksvaner.

Publisert Sist oppdatert

I starten av 2023 ble hele Nescafés visuelle kommunikasjonoppdatert, og nå følger emballasje på alle produktene.

– Vi har aldri skiftet design på alle våre produktersamtidig – det har typisk vært begrenset til enkelte serier. Denne gangen erhele sortimentet involvert, og det har krevd en nøye planlagt og gjennomførtstrategi, sier Tanja Serup, senior merkevaresjef i Norden hos Nescafé.

Rebrandingen, som vil være fullt implementert i 2025, blirstøttet av en omfattende mediekampanje.

Powered by Labrador CMS