Kjededirektør Håvard Jensen i Extra.

«Alltid 8» faller i smak hos Extra-kundene

Etter at Extra kuttet prisen på utvalgt frukt og grønt med lanseringen av «Alltid 8» for to uker siden, har «Alltid 8»-varene hatt en volumvekst på 120 prosent mot samme periode i fjor.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS