Irene Flaglien, Senior Brand Manager (Biola), Tom Eirik Karlsen Bergholt, Senior Brand Manager (YT), Heidi Kirkeng Kvaleid, marketing manager
Irene Flaglien, senior merkevaresjef Biola, Tom Eirik Karlsen Bergholt, senior merkevaresjef YT og markedssjef Heidi Kirkeng Kvaleid i Tine lanserer en rekke nyheter knyttet til protein og magehelse i februarvinduet.

Trender

Unge og eldre henger seg på både protein- og magehelsetrenden – Tine lanserer flere produkter

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS