Gatorade er ny samarbeidspartner med Holmenkollen Skifestival. F. v. salgs- og partnerkoordinator i Holmenkollen Skifestival, Jonas Fremstad, Gatoradesjef i Ringnes, Josefine Hagatun og Anne-Birgitte Svae-Kvifte, kommersiell leder i Holmenkollen Skifestival

Gatorade i to nye smaker, deriblant sukkerfri

Gatorade lanseres i to nye smaker i Norge, for første gang med en sukkerfri variant. Merket er også inne på Holmenkollen Skifestival.

Fra v. originalen Gatorade Cool Blue, deretter nyhetene Gatorade Fruit Punch Zero Sugar og Gatorade Lemon.

Ringnes omtaler i en pressemelding Gatorade som verdens største sportsdrikkmerke og den originale sportsdrikken fra 1965.

– Med Gatorade på laget kan vi løfte festivalen til nye høyder. Verdens største sportsdrikkemerke passer veldig godt her oppe, da vi også skal være verdens største skifestival, sier Anne-Birgitte Svae-Kvifte, kommersiell leder i Holmenkollen Skifestival.

Gatorade skal gi atleter det de trenger av påfyll under og etter trening og være en naturlig samarbeidspartner for skiidretten.

Gatorade-sjef i Ringnes, Josefine Hagatun, er begeistret for å knytte sportsdrikken til Holmenkollen:

– Med over 50 års ekspertise er Gatorade i dag verdens største sportsdrikkmerke, og drikkes av noen av verdens fremste idrettsutøvere. Selvsagt må Gatorade da også være tilstede under World Cup i Kollen.

De nye produktene fra Gatorade er allerede lansert i kiosker og bensinstasjoner, og vil snart også være tilgjengelig dagligvarebutikker.

Nytt i 2025 er at Ringnes også blir fast leverandør av drikkevarer til Holmenkollen Skifestival.

Powered by Labrador CMS